Fundacja SMS z Nieba przygotowała największy billboard z przesłaniem pro-life

by FUNDACJA JZN
Fundacja SMS z Nieba, znana z akcji charytatywnych oraz rekolekcji na Stadionie Narodowym, przygotowała największy billboard z przesłaniem pro-life. Stanął on na autostradzie A2 niedaleko Grodziska Mazowieckiego.

Treść billboardu z hasłem: „Kochani popierający aborcję! Aborcja nie jest dobra. Widziałem za dużo cierpienia i łez kobiet, które jej się dopuściły. ks. Rafał Jarosiewicz” informuje o cierpieniu kobiet po dokonaniu aborcji.

Billboard został przygotowany przy jednej z najruchliwszych tras w Polsce – autostradzie A2, niedaleko Grodziska Mazowieckiego.

Przez umiejscowienie na jednym z największych w Europie nośników reklamy, Fundacja chce przemawiać w sposób pozytywny, dlatego przesłanie zaczyna od słów: „Kochani, popierający aborcję!”. Organizatorzy inicjatywy nie chcą tym samym nikogo oskarżać lub stawiać się wyżej, ale z miłością pokazywać przemilczany problem.

„Zależy nam na pokazaniu, że aborcja nie jest dobra, a jej konsekwencje człowiek nosi na sobie przez długie lata” – wyjaśnia ks. Rafał Jarosiewicz. Umieszczone dalej na grafice „jednozdaniowe świadectwo”, będące cytatem z kapłańskiego życia ks. Jarosiewicza oznacza, że duchowny widział za dużo cierpienia i łez kobiet, które przychodziły prosić o pomoc po tym, gdy doświadczyły aborcji. Jak wyjaśnia, jest to wołanie w imieniu niejednokrotnie pozostawianych samym sobie kobiet.

Billboard będzie widoczny przez około pół roku. Dzięki umieszczeniu na ruchliwej trasie kampania będzie mogła dotrzeć do kilku milionów ludzi.

„Chcemy wszystkimi możliwymi i dostępnymi środkami pokazać, jakie spustoszenie w życiu kobiety czyni aborcja. Wiele pań, które mierzyły się z syndromem poaborcyjnym, jeździ i głosi po całym kraju swoje świadectwa o tym, z jakim cierpieniem się mierzyły ze względu na podjętą decyzję o usunięciu dziecka. One doświadczyły załamania i cierpienia z tym związanego” – argumentują organizatorzy kampanii.

Fundację SMS z Nieba prowadzi ks. Rafał Jarosiewicz, znany w Polsce ewangelizator, autor oryginalnych pomysłów np. „Mobilny konfesjonał”, „Biblioteka dla zmarłych” czy „Ewangelia na dachach”. Fundacja na początku pandemii zebrała pieniądze na zakup 44 respiratorów do polskich szpitali. Organizowała też m.in. wielotysięczne rekolekcje na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Źródło: KAI

You may also like

Facebook