Kelner nie obsłużył klientów z powodu ich poglądów pro-life

/Kelner nie obsłużył klientów z powodu ich poglądów pro-life

Kelner nie obsłużył klientów z powodu ich poglądów pro-life

Kelner jednego z sieciowych lokali marki „Krowarzywa” odmówił obsłużenia klientów z powodu ich poglądów pro-life. Rodzina, która chciała zjeść w warszawskiej restuaracji wracała z Marszu dla Życia i Rodziny i miała naklejki “Ratuj mnie. Stop aborcji”.

Do zdarzenia doszło na terenie Hali Gwardii, gdzie swoje stoisko ma m.in. restauracja „Krowarzywa”. Zgodnie z relacja uczestników Marszu dla Życia i Rodziny, pracownik tej firmy odmówił im obsługi. Powodem miał być fakt, że wzięli udział we wspomnianym wydarzeniu. Znakiem uczestnictwa w nim były zauważone przez kelnera żółte naklejki z ludzkim płodem i napisem „Ratuj mnie. Stop aborcji”.

Przedstawiciel sieci restauracji odniósł się do sprawy na Facebooku:

– Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Jesteśmy dla wszystkich – czytamy w oświadczeniu. – Zachowanie pracownika odbiega od standardów naszych restauracji. Stanowczo chcemy podkreślić, że takie zachowanie było błędem. Przepraszamy wszystkich, którzy zostali lub poczuli się dotknięci zdarzeniem – dodaje autor. – Nie kwestionujemy prawa naszych pracowników do własnych poglądów, a jednocześnie podkreślamy, że wszyscy Goście mają prawo być obsłużonymi. Zgodnie z naszą misją: Jesteśmy dla wszystkich – czytamy.

Źródło: wpolityce.pl, niezalezna.pl
By | 2020-09-27T14:08:49+02:00 niedziela, 27 września 2020|Pro-Life, Wszystkie|

About the Author:

Facebook
Dołącz do nas  - będziesz otrzymywał aktualne informacje dotyczące akcji.

email marketing powered by FreshMail
 
Zapraszamy również do subskrybowania naszego Newslettera Bioetycznego!

email marketing powered by FreshMail