„Oto człowiek” – odzieżowa inicjatywa pro-life

by FUNDACJA JZN
Odzieżowa marka BlessYou przygotowała bluzy i koszulki z wizerunkiem dziecka w łonie mamy. Sto procent dochodu ze sprzedaży specjalnej kolekcji „Oto człowiek” wesprze Fundację Małych Stópek.

Odzież do tańca i do różańca – to hasło rodzinnej firmy BlessYou, która sama o sobie pisze, że jest „tworzona z miłości do Boga i pasji do piękna”. 25 marca, w Dniu Świętości Życia, marka odzieżowa przygotowała specjalną kolekcję „Oto człowiek”.

Sklep proponuje damskie i męskie bluzy oraz koszulki w różnych rozmiarach i kolorach. Przygotowano trzy modele. „Oto człowiek” z wizerunkiem dziecka w łonie mamy z cytatem z Księgi Proroka Jeremiasza „Zanim ukształtowałem cię w łonie matki, znałem cię” (Jr 1, 5). Dwa pozostałe „Pro-life” i „Ecce Homo” też wykorzystują motyw z poczętym dzieckiem.

Sto procent dochodu ze sprzedaży specjalnej kolekcji „Oto człowiek” wesprze działania pro-life Fundacji Małych Stópek. – Wesprzyjcie tych, których głos jest jeszcze niesłyszalny – zachęcają organizatorzy akcji.

Kolekcja będzie w sprzedaży od 25 marca do 5 kwietnia.

You may also like

Facebook