Szczecińska firma odmówiła płatnej reklamy Marszu dla Życia

by

Firma ze Szczecina odmówiła Fundacji Małych Stópek reklamy Marszu dla Życia, który ma odbyć się w tym mieście 21 maja 2017 roku. Powodem odmownej decyzji jest – jak podała firma – polityczny kontekst marszu.

 

W rozmowie z Naszym Dziennikiem, ks. Tomasz Kancelarczyk, prezes Fundacji Małych Stópek wyjaśnia: „Zwróciłem się telefonicznie do jednej z firm działających w Szczecinie z prośbą o zamieszczenie wizualnej emisji reklamy Marszu dla Życia, który ma się odbyć już niedługo, bo 21 maja. Odmówiono mi tego. Usłyszałem bardzo przykre słowa. Jako powód podano to, że reklama ma charakter polityczny. Zupełnie tego nie rozumiem. Marsz nie ma w ogóle podtekstu politycznego. Tegoroczne hasło brzmi: „Kocham Cię, Życie”, nie ma tu żadnego wątku nawiązującego do obowiązującego prawa czy też do inicjatyw obywatelskich zmierzających do zmiany tego prawa”.

 

„Już od wielu lat, co roku, prowadzimy bardzo intensywną kampanię informacyjną i promocyjną Marszu dla Życia. Korzystamy z pomocy wolontariuszy, ale również z usług wielu firm zajmujących się reklamą. W tym roku, ze względów politycznych odmówiono nam korzystania z płatnej reklamy. Co to oznacza? Że musimy liczyć przede wszystkim na siebie” – pisze ks. Tomasz Kancelarczyk. „Niezmiennie róbmy swoje” – apeluje prezes Fundacji Małych Stópek.

 

Tegoroczny, już 15. szczeciński Marsz dla Życia przejdzie ulicami miasta pod hasłem „Kocham Cię, Życie”. Manifestacja rozpocznie się na Jasnych Błoniach o godz. 15.00, a zakończy Mszą św., podczas której będzie możliwość podjęcia Duchowej Adopcji Dziecka Poczętego. Więcej o przygotowaniach do Marszu dla Życia oraz możliwości zaangażowania się w jego organizację na stronie Fundacji Małych Stópek: TUTAJ

 

Źródło: www.naszdziennik.pl

You may also like

Facebook