Antykoncepcja nie redukuje liczby aborcji

/Antykoncepcja nie redukuje liczby aborcji

Antykoncepcja nie redukuje liczby aborcji

Organizacja Planned Parenthood próbuje znowu zaistnieć i publikuje wyniki badań, których wykonanie zleciła liberalnemu instytutowi badawczemu Child Trends. Z przeprowadzonych badań wyciągnięto następujące wnioski: środki antykoncepcyjne mają pozytywny wpływ na zdrowie kobiet; umożliwienie wszystkim kobietom w wieku rozrodczym dostępu do antykoncepcji zmniejszyłoby wskaźniki zachodzenia w nieplanowane ciąże i ilości wykonywanych aborcji o 60%, co pozwoliłoby Stanom Zjednoczonym zaoszczędzić 12 mld $ rocznie; kobiety korzystające z poradni prowadzonych przez Planned Parenthood rzadziej zachodzą w nieplanowane ciąże.

 

The Guttmacher Institute w wynikach przeprowadzonych przez siebie badań dowodzi, że bardzo mały procent aktywnych seksualnie kobiet rezygnuje z antykoncepcji ze względu na jej cenę lub brak dostępności. Z kolei Centers for Disease Control w badaniach przeprowadzonych wśród młodzieży wykazuje, że próby zwiększenia popularności antykoncepcji wśród młodych ludzi poprzez jej legalizację, dotację lub dystrybucję są nieskuteczne w walce z nieplanowanymi ciążami wśród młodych kobiet lub przynoszą wręcz odwrotny skutek.

 

Od 1980 roku wzrosła ilość stosowanych środków antykoncepcyjnych, ale nie zmniejszył się wskaźnik ilości nieplanowanych ciąż. Zmniejszenie o 50% kosztów związanych z dokonywaniem aborcji nie jest spowodowane stosowaniem środków antykoncepcyjnych przez większą ilość kobiet, ale przez to, że obecnie większy odsetek kobiet decyduje się urodzić dziecko. Statystyki The Guttmacher Institute pokazują, że w 1981 roku zostało przerwanych 54% nieplanowanych ciąż, a w 2008 roku 40%.

 

Czytaj więcej na www.lifenews.com

By | 2017-03-15T13:52:53+01:00 środa, 15 marca 2017|Bioetyka, Pro-Life, Wszystkie|

About the Author:

Facebook
Dołącz do nas  - będziesz otrzymywał aktualne informacje dotyczące akcji.

email marketing powered by FreshMail
 
Zapraszamy również do subskrybowania naszego Newslettera Bioetycznego!

email marketing powered by FreshMail