Niezwykła reklama pro-life

by

Zaledwie 60-sekundowy filmik, który jest reklamą Principal Financial Group, w prosty sposób pokazuje, że niespodziewana ciąża wcale nie oznacza, że życie nie jest warte życia. Film, Graduation ma już ponad 1,6 mln wyświetleń na YouTube.

 

Reklama opowiada historię młodej pary. Po niespodziewanym spotkaniu pomiędzy mężczyzną i kobietą rodzi się uczucie, a następnie pojawia się nieplanowane dziecko. Oboje zmieniają swoje życie, aby zatroszczyć się o synka. Kluczową osobą jest ojciec dziecka, który porzuca studia, aby wspierać rodzinę. Cały filmik ukazujący radość rodzicielstwa i życia, kończy się stwierdzeniem „Życie nie zawsze przebiega zgodnie z planem. Pomożemy ci je zaplanować.”

 

https://www.youtube.com/watch?v=SR2nA0PNp4I

 

Jest to już druga reklama Principal Financial Group z przesłaniem pro-life. Pierwsza nosi tytuł „Adopcja” i również zanotowała ponad milion wyświetleń na YouTube.

 

NewsBusters z Media Research Center wskazał w niedawnym artykule, że włączenie pro-life do swojej strategii marketingowej nie szkodzi globalnym inwestycjom firm zarządzających funduszami finansowymi.

 

Źródło: www.lifesitenews.com

You may also like

Facebook