Kampania społeczna Fundacji Jérôme Lejeune’a z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa

by

Z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa, obchodzonym 21 marca, Fundacja Jérôme Lejeune’a przygotowała nową międzynarodową kampanię informacyjną. Kampania powstała we współpracy z włoską organizacją zrzeszającą osoby z trisomią 21 Coordowna oraz innymi europejskimi stowarzyszeniami, a także przy nieocenionym wsparciu Saatchi & Saatchi New York.

 

Kampania zatytułowana „Jak mnie widzisz?” (#HowDoYouSeeMe) powstała z udziałem aktorki Olivia Wilde i Anny Rose.

 

https://www.youtube.com/watch?v=YhCEoL1pics

 

 

Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa został ustanowiony z inicjatywy Europejskiego Stowarzyszenia Zespołu Downa (ang. Down Syndrome International) w 2005 roku. Co roku z tej okazji podejmowane są różne akcje i inicjatywy mające na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat Zespołu Downa oraz promocja praw, jakie przysługują osobom dotkniętym tą wadą genetyczną, a także integracja społeczna.

 

You may also like

Facebook