W ubiegłym tygodniu Planned Parenthood w Tenneesse – Planned Parenthood Greater Memphis Region i Planned Parenthood of Middle and East Tennessee ogłosiła nową kampanię reklamową, której celem jest promocja aborcji jako działania dobrego moralnie.
Projekt o nazwie Tennessee Stories Project zakłada, że dzięki upowszechnianiu świadectw kobiet mających za sobą doświadczenie przerwania ciąży, aborcja w świadomości ludzi będzie stawała się moralnie dopuszczalna. Dzięki temu ma zwiększyć się między innymi świadomość i akceptacja społeczeństwa dla tych praktyk. „Tennessee Stories Projekt odrzuca założenie, że aborcja jest moralnie naganna lub społecznie nie do zaakceptowania i stara się promować kulturę współczucia w Tennessee” powiedział Ashley Coffield, CEO Planned Parenthood Greater Memphis Region.
Oprócz historii kobiet, na stronie internetowej projektu można odnaleźć między innymi informacje o wydarzeniach społecznych zachęcających działaczy proaborcyjnych do stawania się liderami grup o takim charakterze.
Planned Parenthood w Tenneesse współpracuje między innymi z takimi organizacjami jak: Healthy and Free Tennessee, National Asian Pacific American Women’s Forum oraz National Council of Jewish Women-TN.
Na szczęście takie inicjatywy jak Tennessee Stories Project, które miały do tej pory w miejsce w tym regionie, nie zdołały jak dotąd osłabić działań obrońców życia.
Źródło: liveactionnews.org